Αντιγήρανση και διατροφή

Αντιγήρανση και διατροφή

Δερματολόγος σε Θεσσαλονίκη, Νάουσα και Πολύγυρο Χαλκιδικής Myskin

Σύμφωνα με έρευνα της Allergan, το 60% των γυναικών θα προτιμούσαν ένα πιο νεανικό πρόσωπο από πιο νεανικό σώμα!

Αν έχεις θαμπό, ξηρό κουρασμένο δέρμα και οι πρώτες επιφανειακές ρυτίδες αρχίζουν να σου χτυπάν την πόρτα, ίσως το πρόβλημα να βρίσκεται στο πιάτο σου.

9 διατροφικά tips από το myskin για λαμπερό δέρμα:

1. Κόψτε τα τρόφιμα που προκαλούν φλεγμονή
Άφησε στην άκρη κάθε επεξεργασμένο, συσκευασμένο τρόφιμο, τα φαστ φουντ και τη ζάχαρη.

2. Ναι στα ωμέγα λιπαρά οξέα
Κρατήστε το δέρμα σας καλά ενυδατωμένο. Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, Ωμέγα-6 και Ωμέγα-9 αποτελούν μέρος των τοιχωμάτων των κυττάρων του δέρματος.
Ο Σολομός, τα καρύδια, ο λιναρόσπορος, το λάδι καρύδας, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο είναι πολύ καλές επιλογές.

3. Ναι στα αμινοξέα
Το κολλαγόνο και η ελαστίνη αποδομούνται με τον καιρό. Τα αμινοξέα βοηθούν στην ανοικοδόμησή τους. Το κρέας, το ψάρι, τα αυγά, κάποια δημητριακά και οι ξηροί καρποί είναι άριστες πηγές.

4. Ναι στα φυλλώδη πράσινα λαχανικά
Το μπρόκολο, το λάχανο και το σπανάκι θα κρατήσουν το δέρμα σας ενυδατωμένο και υγιές.

5. Φυτοκεραμίδια
Καθώς μεγαλώνουμε, η επιδερμίδα λεπταίνει και εξασθενεί και γίνεται επιρρεπής σε αφυδάτωση και ρυτίδες.
Τα φυτικά κεραμίδια βρίσκονται στο φύτρο σιταριού, το καστανό ρύζι και το σπανάκι μπορούν να βοηθήσουν να προστατευτεί το εξωτερικό στρώμα του δέρματος.

6. Αντιοξειδωτικά
Η έκθεση για πολύ χρόνο στον ήλιο είναι η κύρια αιτία της γήρανσης του δέρματος. Ο ήλιος δημιουργεί ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν τα υγιή κύτταρα του δέρματος. Προτίμησε ποικιλία από πολύχρωμα, πλούσια σε αντιοξειδωτικές τρόφιμα που περιέχουν καροτενοειδή, όπως ντομάτες, καρότα, λάχανο και κολοκύθα που προστατεύουν το δέρμα σου και να αντιστρέφουν μέρος της βλάβης.

7. Τροφές πλούσιες σε κάλιο
Οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια, μπορεί να προκαλείται από την κατακράτηση νερού ή τροφίμων πλούσια σε νάτριο. Πολλά φρούτα και λαχανικά, όπως και οι πατάτες, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια, τα όσπρια, το κρέας, τα πουλερικά και τα ψάρια είναι πλούσια σε κάλιο που μπορεί να αντισταθμίσει το νάτριο. Μειώνοντας την πρόσληψη αλατιού είναι μια έξυπνη επιλογή.

8. Τσάι
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στην προστασία του δέρματος από την πρόωρη γήρανση.

9. Προβιοτικά
Τα προβιοτικά ρυθμίζουν την πέψη και επαναφέρουν το φυσιολογικό αριθμό των βακτηρίων στο έντερο, που βοηθούν το δέρμα να φαίνεται υγιές. Το ξινόγαλο, τα λαχανικά και η μπύρα είναι πλούσια σε προβιοτικά.

Εγγραφείτε για περισσότερες συμβουλές:

Μοιραστείτε το
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Name*

Email* (never published)

Website