Η αφυδάτωση οδηγεί σε κατάθλιψη

0

Ακόμα και ήπια αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη και έλλειψη συγκέντρωσης.

Σε έρευνα του The Journal of Nutrition μελετήθηκε η επίδραση της ήπιας αφυδάτωσης σε 25 υγιείς γυναίκες. Οι γυναίκες είχανε μέσο όρο ηλικίας 23 έτη δεν ήταν αθλήτριες αλλά είχαν κανονικό βάρος. Έγιναν τρία πειράματα, η αφυδάτωση προκλήθηκε με περπάτημα στο διάδρομο ή με διουρητικά χάπια.

Έπειτα δόθηκε στις γυναίκες μία σειρά από τεστ ώστε να μελετηθεί η συγκέντρωσή τους η μνήμη τους, και η διάθεσή τους όταν ήταν αφυδατωμένες και όταν είχαμε πιει αρκετό νερό.

packaged-drinking-water-bottle-i13Η έλλειψη νερού έκανε τις γυναίκες να νιώσουν πιό κουρασμένες και με χειρότερη ψυχολογική διάθεση έως ήπια κατάθλιψη.
Παλαιότερα είχε δημοσιευθεί παρόμοιο άρθρο για τις επιπτώσεις της αφυδάτωσης σε άντρες. Βρέθηκε ότι οι άνδρες είναι λιγότερο επιρρεπείς σε ψυχολογικές μεταπτώσεις από ότι γυναίκες, αλλά επηρεάζονται και αυτοί.

Τα πρώτα συμπτώματα της αφυδάτωσης είναι βέβαια η δίψα αλλά μπορεί να είναι εμφανιστεί και ως πονοκέφαλος ή αδυναμία.

Πόσο όμως νερό χρειαζόμαστε πραγματικά;
Φαίνεται ότι έξι με οχτώ ποτήρια νερό την ημέρα είναι αρκετά.
Τα αποτελέσματα της αφυδάτωσης είναι συνήθως ακόμη πιο έντονα σε ορισμένες ομάδες ανθρώπων όπως οι ηλικιωμένοι, τα μικρά παιδιά και οι ασθενείς που πάσχουν από διαβήτη.
Προσοχή χρειάζεται όταν κάποιος πάσχει από καρδιοπάθειες ή συγκεκριμένες  οπότε και χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωση υγρών.

Εσύ πόσο νερό πιστεύεις ότι πίνεις καθημερινά;

[socialpoll id=”2231601″]

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X